måndag 8 juni 2009

Tävla om smink från Make-up store hos mig!

Nu tänkte jag dra igång en liten tävling. Sminket är helt nytt och oanvänt det är bara det att jag fått tre stycken sådan här ögonskuggor i samma färg och två askar med bronzing och jag kommer aldrig att använda upp det så jag tänkte jag skulle dela med mig av det här till mina fina läsare istället för att det bara ska bli liggande.

Första pris är en Make-up store Microshadow i färgen jubilee som är mörk (svart?) med guld-grönt glitter och en ask med easy bronzer bronzing stripes också den från Make-up store.

Andra pris består av en Make-up store Microshadow i färgen jubilee.

Tävlingen kommer att avslutas 15/6 kl. 23:59 och efter det kommer jag att dra två vinnare.

OBS! Det går inte att tävla i det här inlägget utan du måste gå in HÄR för att anmäla dig!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar